Tuesday, 11 November 2014

No Feelings

Assalamualaikum.

Hye :D Entah kenapa aku asyik rasa nak mengeluh aje sekarang. Kesihatan pun sekejap baik, sekejap tak. Harapnya lepas ni makin sihatlah sebab dah nak balik KL. T__T

Dulu before PT3, kemain semangat. Lepas PT3 nak aktif kat blog lah, instagram, twitter, facebook and etc. Tapi sekarang, pandang laptop pun dah takde perasaan. Heheh, cubalah perasaan ni ada time before PT3 kan bagus. Hahaha..

Sekarang aku rasa, aku dalam tempoh meninggalkan life aku yang dulu. Life yang penuh dengan bad memory and sifat immature aku yang tak membawa apa-apa faedah pun. Aku juga sedang melalu tempoh persediaan menuju ke life yang baru, and lebih baik serta matang :)

Jujur aku kata, even dalam tempoh 'persediaan' ni pun, banyak dugaan. Ada jugak haters dekat sekolah yang still memburukkan aku dekat wechat. Tapi since aku rasa perangai dia mengalahkan budak 6 tahun, so aku just biarkan. Aku dulu jenis yang bolehlah orang kata, berlagak. Maybe sebab tu tak ramai orang yang nak dekat and tahan berkawan dengan aku.

Aku menyesal dengan apa yang aku dah buat. And sometimes, there are some person that I don't feel regret when they left us. Their lost, not mine. InsyaAllah aku akan jumpa dengan kawan baik yang akan sentiasa ada dengan aku. For now, yang still tahan dengan aku is Faiqah. Bersyukur sangat dapat kenal and kawan dengan dia even kitorang dah banyak kali gaduh. Heheh

So, sekarang just senyum. Tak payah peduli apa benda mengarut yang aku dah buat pada masa dulu. Past is past, right? Sekarang aku just get ready untuk hadapi life @ one of my dreams. Harapnya tercapai. Amiin. :)

Tahun depan aku cadang nak masuk CILC. Harapnya ayah aku bagi, nasib baik boarding school. Paling best, tu sekolah perempuan. YES! No boys!

Towards better life and of course, better me! :)
Toodles

4 comments:

  1. Bersyukur yer.. Huhuhuhu

    http://www.papaglamz.com/2014/11/tipsglamz-ll-syukur-resepi-kehidupan.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Asalam..hye airah..sweet jer blog nie..menikmati dan menghargai masa yang ada sekarang lebih baik dari mengenang perkara yang menyakitkan..good luck and all the best for the future

    ReplyDelete
  3. past is past...but learn from the past for better future....^_^

    ReplyDelete